شنبه, ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ ۱۱:۴۲ ۳۸
طبقه بندی:
  • اخبار ویژه
  • اخبار
چچ
2KfYqtmF2KfZhSDYt9ix2K0g2YbYuNix2LPZhtis2Yog2YXZitiy2KfZhiDYsdi22KfZitiqINin2LIg2K7Yr9mF2KfYqiDYp9mK2YXZhtmKICgg2KfZhdiv2KfYryDZiCDZhtis2KfYqikg2K7Yr9mF2KfYqiDYrdi22YjYsdmKINmIINiu2K/Zhdin2Kog2YXYtNin2YjYsdmHINin2Yog2LTZh9ix2K/Yp9ix2Yog2YXYtNmH2K8=

اتمام طرح نظرسنجی میزان رضایت از خدمات ایمنی ( امداد و نجات) خدمات حضوری و خدمات مشاوره ای شهرداری مشهد

رئیس گروه تحلیل و پردازش اطلاعات شهرداری مشهد از برگزاری و اتمام طرح نظرسنجی میزان رضایت از خدمات ایمنی ( امداد و نجات) خدمات حضوری و خدمات مشاوره ای شهرداری مشهد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه ریزی و توسعه شهرداری مشهد " ابوالحسن افضلی" با اشاره به انجام طرح های نظرسنجی و سوال از شهروندان با هدف رصد اقدامات و فعالیت های حوزه های مختلف مدیریتی شهرداری بر اساس شاخص های برنامه عملیاتی 1400-1397 گفت: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در برنامه عملیاتی 1400-1397 برنامه هایی برای افزایش رضایت بهره مندان از خدمات امداد و نجات سازمان آتش نشانی پیش بینی نموده که در این راستا نظرسنجی از بهره مندان و میزان رضایت آنان مورد ارزیابی قرار گرفته است .

رئیس گروه تحلیل و پردازش اطلاعات شهرداری مشهد اظهارداشت: در این مطالعه حداقل حجم نمونه مورد نیاز برابر با 370 نفر حاصل شد که برای اطمینان بیشتر نمونه نهایی 407 نفر می باشد. و تیم عملیات اجرایی مطالعه در تاریخ 2 تا 7 اردیبهشت ماه 1400 در ایستگاه آتش نشانی شماره 30 واحد فرماندهی عملیات 125 واقع در بلوار الهیه حضور داشته و اطلاعات مورد نیاز بهره گیران از خدمات امداد و نجات، از دفتر مربوط به اطلاعات بهره گیران به صورت سیستماتیک توسط مامور آتش نشانی استخراج و در اختیار پرسشگران قرار گرفت . که در این راستا اطلاعات نمونه 407 نفری از شهروندان مناطق سیزده گانه شهرداری مشهد و بهره مند از خدمات امداد و نجات سازمان آتش نشانی به علت شرایط خاص شیوع ویروس کرونا به صورت تلفنی ثبت شد.

وی افزود: طبق نتایج بدست آمده میانگین امتیاز کلی نظرات پاسخگویان در خصوص میزان رضایت از خدمات ایمنی امداد و نجات خدمات حضوری و خدمات مشاوره ای در سال 99 برای با 97/22 در بازه صفر تا صد حاصل شد.

رئیس گروه تحلیل و پردازش اطلاعات شهرداری مشهد ادامه داد: میزان رضایت پاسخگویان از همه گویه ها شامل: ( پاسخگویی دلسوزانه مرکز تماس، ارائه پاسخ های صادقانه ودقیق توسط تیم اعزامی، ارائه پاسخ کامل به سئوالات تیم اعزامی ،رفتار حرفه ای و پشتیبانی تیم اعزامی، همراه داشتن تجهیزات کافی و مناسب، به روز و کارآمد، حضور به موقع تیم اعزامی در محل حادثه ،مهارت کافی، سرعت عمل تیم اعزامی، رفتار مودبانه و رعایت حریم شخصی حادثه دیدگان ) بیشتر از 96 درصد است و میزان رضایت از مولفه پرسنل برابر با 97/53 درصد و برای مولفه عملیاتی برابر با 97/05 درصد و میزان رضایت کلی برابر با 97/22 درصد از صفر تا صد می باشد.

شایان ذکر است : در سال 1399 جهت پایش شاخص های برنامه عملیاتی 97-1400 و ارزیابی شهرداری مشهد جمعا حدود 54 طرح نظرسنجی از مردم توسط گروه تحلیل و پردازش اطلاعات انجام شده است که مربوط به پیامدهای کارهایی است که شهرداری انجام می‌دهد؛ همچنین نتایج کلیه اقدامات نظرسنجی مزبور در منوی اصلی سایت planning.mashhad.ir بارگذاری شده است

آدرس کوتاه شده: