شنبه, ۲۲ آبان ۱۴۰۰ ۰۹:۳۵ ۷۷
طبقه بندی:
  • اخبار ویژه
  • اخبار
چچ
2KfZgdiy2KfZiti0INmD2YrZgdmK2Kog2KfYsdin2YrZhyDYrtiv2YXYp9iqINin2LIg2LfYsdmK2YIg2YHYsdii2YrZhtiv2YfYp9mKINio2YfZitmG2Ycg2K/YsSDYtNmH2LHYr9in2LHZiiDZhdi02YfYrw==

افزایش کیفیت ارایه خدمات از طریق فرآیندهای بهینه در شهرداری مشهد

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد ضمن تبریک روز ملی کیفیت گفت: شهرداری مشهد به عنوان یک ابرسازمان متولی مدیریت شهری با بیش از سه میلیون نفر مجاور و بیش از 25 میلیون نفر جمعیت زائر در سال است. اداره چنین شهر بزرگ و پرجمعیت و با جایگاهی استراتژیک، بدون داشتن یک سیستم مدیریتی منسجم و کارامد غیرممکن است.

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد " آیدا مهربان" اظهار کرد: به کارگیری شیوه های مدیریتی با بالاترین استانداردهای جهانی ضروری می باشد. کیفیت مفهوم وسیعی است که تمام بخش های سازمان نسبت به آن متعهد هستند و از طریق ایجاد نظامی تحولی در سازمان به دنبال افزایش کارآیی کل مجموعه، انطباق کامل خدمات با استانداردها و کاهش هزینه های سازمان می باشد.

وی همچنین تصریح کرد: تاریخچه نظام مدیریت کیفیت در شهرداری مشهد دارای سابقه ای طولانی بوده که منجر به اخذ گواهینامه های معتبر بین المللی در زمینه مدیریت کیفیت در ستاد، سازمان ها، شرکت ها و موسسات وابسته گردیده است.

همچنین دفتر نوسازی و تحول سازمانی با همکاری تمامی مجموعه های تخصصی به صورت مستمر در حال برنامه ریزی و انجام پروژه های متعدد تحولی و بهبودی در راستای ارتقا کیفیت خدمات و محصولات و در نهایت افزایش رضایت زائران و مجاورین می باشد.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد در خاتمه گفت: اجرای الزامات سیستم مدیریت کیفیت در شهرداری مشهد، و توانایی در ارائه خدمات و محصولات مطابق با الزامات و نیازهای شهروندان، جزو مهمترین اهداف استقرار این سیستم در راستای افزایش رضایت شهروندان بوده است .

آدرس کوتاه شده:
No Cache
Gt: 2.1172207196554
Qt: 2.2098484039307