•  
      منبع خبر :
      تعداد بازدید: 36
      کد: 186527
      تاریخ انتشار:
      ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
      با مهندسی مجدد فرآیندهای مرکز ارتباطات مردمی 137 ؛

      روسای ادارات و مسئولان اموردرستاد،مناطق وسازمانها پیگیردرخواستهای مردم می شوند

      مدیر کل دفتر نوسازی و تحول سازمانی شهرداری مشهد ،با اشاره به طرح "مهندسی مجدد فرآیندهای مرکز ارتباطات مردمی "137، تاکید کرد: با هدف افزایش رضایت شهروندان سیستم مکانیزه شفاف و پاسخگو در کلیه حوزه های شهرداری در سطح ستاد، مناطق، سازمان ها و شرکت های تابعه پیاده سازی و از این پس روسای ادارات و مسئولان اموردرستاد،مناطق وسازمانها پیگیر درخواستهای مردم شدند.
      روسای ادارات و مسئولان اموردرستاد،مناطق وسازمانها پیگیردرخواستهای مردم می شوند

      به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، هدا پیروی دراین خصوص افزود : بر اساس بخشنامه ریاست محترم جمهوری در خصوص "طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع و لزوم ارائه خدمات غیر حضوری و الکترونیکی به شهروندان و جلوگیری از سرگردانی آنها در خصوص پیگیری درخواست ها و مشخص بودن مسوول مستقیم پاسخگو به تفکیک هر خدمت و همچنین با عنایت به رویکرد شهروند محوری در دوره جدید مدیریت شهری؛ این طرح مهندسی مجدد مرکز ارتباطات مردمی 137پیاده سازی شده است.
      وی با بیان اینکه جلب رضایت شهروندان از موضوعات قدیمی و لازم سازمان ها جهت ارائه خدمات به شهروندان است اضافه کرد: لذا به این منظور از این پس مسوول پاسخگویی به شهروند "روسای ادارات" و "مسوولین امور" در ستاد، مناطق، سازمان ها، شرکت ها و موسسات وابسته شهرداری خواهند بود.
      وی تصریح کرد: بر این اساس و با تغییرات انجام شده مرکز ارتباطات مردمی 137 تنها درگاه ارتباط و انتقال پیام به شهروند خواهد بود و از این پس عملکرد مجموعه ها به صورت الکترونیک و هوشمند محاسبه و آنالیز خواهدشد و در ارزیابی عملکرد سالانه سازمانی و فردی نیزمنظورمی شود.
      مدیر کل دفتر نوسازی و تحول سازمانی ادامه داد: همچنین مسائل مطرح شده توسط شهروند بنا به فراخور موضوعات نیز در این سامانه توسط مجموعه های نظارتی رصد و در صورت لزوم اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.
      پیروی با اشاره به اینکه طرح مهندسی مجدد فرآیندهای مرکز ارتباطات مردمی 137 از سال 1397 آغاز شده است اظهارکرد: با توجه به اهمیت و جایگاه مرکز ارتباطات مردمی 137 به عنوان مهمترین درگاه ارتباطی بین مدیریت شهری و شهروندان، ایجاد سازو کار سیستمی و هوشمند جهت ثبت، رصد، پیگیری و پاسخگویی مکانیزه و سریع درخواست های مردمی از الزامات این طرح بوده است.
      وی گفت: بر این اساس ارتباط بین سامانه جامع ارتباطات مردمی (سجا) 137 و اتوماسیون اداری شهرداری مشهد برقرار شده است و در این فرآیند، بازه های زمانی مشخص جهت پاسخگویی به شهروندان و سیستم های نظارتی در نظر گرفته شده است.
      وی افزود: با توجه به مهندسی مجدد فرآیندهای مرکز ارتباطات مردمی 137و در راستای پیگیری درخواست های شهروندان و مشخص بودن مسوول مستقیم پاسخگو به تفکیک هر خدمت و ارجاع درخواست های شهروندان به تفکیک ادارات و با توجه به برقراری ارتباط بین سامانه مرکز ارتباطات مردمی 137 (سجا) و اتوماسیون اداری، همایش توجیهی در خصوص فرآیندهای بهبود یافته مرکز ارتباطات مردمی 137 نیز برگزار شد.
      پیروی با بیان اینکه این طرح به صورت آزمایشی در مناطق 6، 2، 11، و 8 ، سازمان پارکها و سازمان آرامستان ها اجرا شده است اضافه کرد: اکنون وباتوجه به موفقیت طرح پایلوت ، طرح مذکوربا رفع اشکالات شناسایی شده در کلیه معاونتها، مناطق، سازمانها و شرکت های تابعه پیاده سازی می شود.
      مدیر کل دفتر نوسازی و تحول سازمانی شهرداری مشهد تاکید کرد: نتایج بدست آمده از اجرای این طرح به صورت خودکار در سیستم ارزیابی عملکرد کارکنان شهرداری نیز منظورخواهد شد.
      وی ادامه داد: همچنین داشبوردهای مدیریتی با استفاده از سیستم هوش تجاری جهت رصد گزارش ها نیزطراحی شده است.
       

      تعداد بازدید: 36
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
      0 0
      آیا این مطلب را می پسندید؟ بله خیر
  • کلیه حقوق این سایت متعلق به شهرداری مشهد می باشد.
    تامین و به روزرسانی محتوای این سایت توسط سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری انجام میگردد.
    طراحی و پشتیبانی فنی: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد
    درباره ما